Powrót do serwisu figurki.org Forum Figurki.org

Sierpień 18, 2019, 03:16:34 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: biuścik w karacenie  (Przeczytany 5793 razy)
Grzegorz K.
Zjazd
Hero Member
*

Pomógł? 46
Wiadomości: 1531



Zobacz profil Email
« : Lipiec 10, 2007, 03:54:43 »

Witam .Już dawno miałem chętkę na zrobienie takiego czegoś ,inspiracja dla mnie była ilustracja mistrza Szymina Kobylińskiego.Twarz zrobiona jest z fimo reszta to super sculpey ,oprócz prawej dłoni i szabelki to zostało zrobione z szarego milliputa .A wysokośc tego to około 13 cm. Mam nadzieje że sie Wam spodoba .Pozdrawiam Grzesiek
Zapisane
Maciej Pawlica
Hero Member
*****

Pomógł? 45
Wiadomości: 1039



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Lipiec 10, 2007, 05:54:14 »

Nooooooooooooo !!! Szcuneczek Wielki !!!
Kapitalnie zrobione hetmanisko !
Mam  ten albumik  - ,,Gawędy o broni i mundurze" - podobieństwo niemal 100%.
Pozdrawiam,Maciek.
Zapisane
Grzegorz K.
Zjazd
Hero Member
*

Pomógł? 46
Wiadomości: 1531



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Lipiec 10, 2007, 06:19:03 »

Dzieki Maćku .Powiem tak coraz bardziej podoba mi sie robienie połówek ,można poszaleć z detalami ,a ten albumik "Gawędy o broni ..." barrdzo go lubię .
Zapisane
Maciej Pawlica
Hero Member
*****

Pomógł? 45
Wiadomości: 1039



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Lipiec 10, 2007, 07:04:06 »

Gdybyś chciał poszaleć z połówkami bardziej zbliżonymi do realiów historycznych, to daj znać.
Trochę tego się znajdzie.
Zapisane
In$pektor
Zjazd
Hero Member
*

Pomógł? 19
Wiadomości: 604



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : Lipiec 10, 2007, 07:06:13 »

Super!!!!!!!!!!!!!!!!! Czekamy na kolejne pocycki

pozdrawiam
Artur
Zapisane
Grzegorz K.
Zjazd
Hero Member
*

Pomógł? 46
Wiadomości: 1531



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Lipiec 10, 2007, 08:59:51 »

Dzięki Artur .Maciek co do połówek bardziej historycznych to doskonale zdaje sobie sprawe z tego że trza by uderzyć do Ciebie w tej materii ,tym bardziej  że okres historii który mnie interesuje to masz zapewne w jednym palcu .Polska szlachta to bardzo wdzięczny temat do pracy i nie powiem że nabiera mnie na kolejna taka połówke ..Sie zobaczy
Zapisane
Katarzyna Manikowska
Zjazd
Hero Member
*

Pomógł? 44
Wiadomości: 2055



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #6 : Lipiec 11, 2007, 07:31:03 »

No król Jan jak żywy! Lubie tę jego marsową minę...
Rysunki Kobylińskiego tez bardzo cenię, a tak w ogóle, to na chandrę najlepiej mi robi poczytać sobie jego opisy do "Pocztu królów" Matejki...
przystojne połówki rzeźbisz, Grzesiek!
(i wciąż ich nie chcesz powielać, wrrr...)
Zapisane

Nie jestem modelarzem redukcyjnym. Nie jestem też człowiekiem poważnym. Jestem hobbitem.
My name is Hamster. The Mad Hamster!
Grzegorz K.
Zjazd
Hero Member
*

Pomógł? 46
Wiadomości: 1531



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #7 : Lipiec 11, 2007, 12:32:57 »

Dzięki  Kasiu 
Zapisane
Piotr Czyż
Administrator
Hero Member
*****

Pomógł? 32
Wiadomości: 1588



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #8 : Lipiec 12, 2007, 12:51:44 »

Jak mówił Maciek - wielki szacuneczek...!
Fajna twarz (a do tego robiona na wzór - podobienstwo jest . No i szczególiki, fałdy...ech, chyba i ja zacznę coś robić...

Pozdrawiam, Piotr
P.S. Swoją drogą zapytam o technikę - jak robisz twarze (kolejno elementy czy raczej od ogółu do szczegółu)?
Zapisane

Grzegorz K.
Zjazd
Hero Member
*

Pomógł? 46
Wiadomości: 1531



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #9 : Lipiec 12, 2007, 06:13:06 »

Witam Piotrze.Jak by tu zacząć z ta twarza to jest mały problem bo ja jakoś zawsze robie ja na opak i raczej od ogólu do szczegółu.,a żeby było śmieszniej to zawsze robie połówke twarzy czyli nos i to co znajduje sie po prawej stronie twarzy oko ,policzki itd.Póżniej staram sie dorobic druga strone i klnę na czym świat stoi że to juz ostatni raz robie w tak głupi sposób.Ale kolejna twarz i znowu to samo    Pozdrawaiam Grzesiek
Zapisane
Piotr Czyż
Administrator
Hero Member
*****

Pomógł? 32
Wiadomości: 1588



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #10 : Lipiec 12, 2007, 06:37:43 »

Dzięki za zbliżenie.
Ale z tym połówkowym robieniem twarzy to mnie rozłożyłeś na łopatki... Ale jak widać efekty są świetne.
Zapisane

Grzegorz K.
Zjazd
Hero Member
*

Pomógł? 46
Wiadomości: 1531



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #11 : Lipiec 12, 2007, 07:19:28 »

Wiesz co sam jestem na siebie o to zły bo to jest okropnie zły patent na robienie główek ,ciagle sobie obiecuje że wiecej tak nie zrobie ,ale .......  Z politowaniem
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!