Powrót do serwisu figurki.org Forum Figurki.org

Listopad 21, 2019, 05:05:48 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Jaka żywica do odlewania?  (Przeczytany 2220 razy)
prus
Jr. Member
**

Pomógł? 1
Wiadomości: 86


moje figurki:)


Zobacz profil
« : Wrzesień 09, 2015, 10:13:26 »

Poprosiłem kolegę by zrobił mi formy i odlew do figurek, ale niestety posługiwał się szybkimi żywicami(7 minut do wystygnięcia-używane w masowej produkcji elementów meblarskich) i jakość odlewu jest taka sobie.Poszukuję żywicy do wykonania dobrych odlewów (forma jest ok) -może jakieś propozycje?
Zapisane
Piotr Czyż
Administrator
Hero Member
*****

Pomógł? 32
Wiadomości: 1588



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #1 : Wrzesień 09, 2015, 12:29:47 »

Czesc, 7 minut to dosyć standardowy czas... . Jakosc odlewu pewnie wynika z technologii lania...

Polecam Smooth-Cast z serii 32x, aksony np f17, f32 - wyhaczysz spokojnie na allegro, albo w necie.

Pozdrawiam, Piotr
Zapisane

prus
Jr. Member
**

Pomógł? 1
Wiadomości: 86


moje figurki:)


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Wrzesień 10, 2015, 09:59:14 »

Dziękuje.Kolega mówił że robił w pośpiechu(w pracy)więc może to być przyczyną..ale też jakość żywicy mnie rozczarowała trochę zbyt elastyczna.Kupię polecone żywice i może w końcu zacznę robotę nad Skautem i harcerzami(może tym razem nie bedę czekał 3 miesięcy)
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!