Powrót do serwisu figurki.org Forum Figurki.org

Maj 22, 2019, 12:56:16 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o poradę  (Przeczytany 2269 razy)
Smoa
Newbie
*

Pomógł? 0

« : Luty 06, 2011, 07:19:52 »

Witam. Zaczynam właśnie zabawę z lepieniem figurek i chciałem prosić o poradę. Dość wnikliwie przejrzałem to forum i już mniej więcej wiem jakich materiałów używacie ale chciałbym się upewnić co byście mi poradzili jako początkującemu. Jestem zainteresowany modelowaniem własnych figurek do bitewniaków typu d&d etc. Bawiłem się już trochę z gliną, figurki wychodzą nawet nieźle ale nie jestem zadowolony z ich szczegółowości. Dlatego chciałbym się poradzić: Jaki materiał do lepienia będzie najlepszy?, biorąc pod uwagę że jestem początkujący i nie chciałbym bardzo nadwyrężyć swojego budżetu.  druga sprawa gdzie można go szybko i tanio dostać? Poza tym jeśli ktoś zna dobry sklep w Krakowie proszę o polecenie.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Grzegorz K.
Zjazd
Hero Member
*

Pomógł? 46

Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Luty 07, 2011, 07:44:30 »

Witam
Nie da się tak powiedzieć jaki materiał jest najlepszy ponieważ każdy ma swoje ulubione , generalnie poleciłbym ci kupić jednak jakiś lepszy materiał jednym z najtańszych w tej chwili jest chyba milliput standart co do sklepów to ja sie zaopatruję tutaj
http://jotte.istore.pl/pl/
Pozdrawiam Grzesiek
Smoa
Newbie
*

Pomógł? 0

« Odpowiedz #2 : Luty 07, 2011, 08:34:16 »

Dzięki za odpowiedź. Skłaniałem się ku milliput standart ale potrzebowałem utwierdzenia w tej decyzji 
Grzegorz K.
Zjazd
Hero Member
*

Pomógł? 46

Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Luty 07, 2011, 03:40:56 »

Myślę że na początek będzie jest co prawda trochę ziarnisty  , ale to w niczym nie przeszkadza
AliensGroup
Newbie
*

Pomógł? -2

Zobacz profil Email