Powrót do serwisu figurki.org Forum Figurki.org

Lipiec 14, 2020, 10:48:40 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Coś na początek:)  (Przeczytany 5229 razy)
SzymonR
Newbie
*

Pomógł? 0
Wiadomości: 5


Zobacz profil Email
« : Lipiec 21, 2008, 11:54:23 »

Witam, jak widać jestem tu nowy . Chciałem prosić o pomoc w wyborze pierwszej figurki tak aby nie była za droga oraz zbyt trudna w malowaniu Chichot. I czy lepiej zakupić model plastikowy czy z żywicy?
Serdecznie dziękuje za komentarze. pozdrawiam Szymon

Aha i jeszcze w jakiej skali??
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2008, 11:56:47 wysłane przez SzymonR » Zapisane
coofii90
Newbie
*

Pomógł? 1
Wiadomości: 47



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Lipiec 21, 2008, 01:28:24 »

zastanów się jaki okres historyczny cię interesuje...jaka skala...a może figurki fantasy ? i przede wszystkim koszta za ile chcesz kupić figurkę ;p
Zapisane
SzymonR
Newbie
*

Pomógł? 0
Wiadomości: 5


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Lipiec 21, 2008, 01:44:05 »

odnośnie skali to myślałem o figukach 90 mm lub 120 mm. okres historyczny to średniowiecze i starożytność a cena to w miarę przystępna żebym mógł się pouczyć (chodzi szczególnie o malowanie)
Zapisane
coofii90
Newbie
*

Pomógł? 1
Wiadomości: 47



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Lipiec 21, 2008, 01:56:16 »

wiesz że to najdroższe skale na rynku ;p heh nie wiem czy ci się spodoba ale możesz zacząć od takich modeli dość tanie(plastik) :
http://www.hobbysta.pl/figurki-figurki-116-c-31_151_294.html?filter_id=42&sort=1a
Zapisane
SzymonR
Newbie
*

Pomógł? 0
Wiadomości: 5


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Lipiec 21, 2008, 02:06:19 »

też myślałem o tych modelach. a mógłbyś polecić jakiś konkretny model który nie jest zbyt ciężki do pomalowania?
Zapisane
coofii90
Newbie
*

Pomógł? 1
Wiadomości: 47



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Lipiec 21, 2008, 02:55:42 »

nie znam tych modeli...ogólnie rzecz biorąc to takie skale jak 90mm 120mm mają dużo szczegółów więc nie jest je łatwo malować ;p i widać każde niedociągnięcie.. nie lepiej 54mm...hymm? 
Zapisane
excatlon
Sr. Member
****

Pomógł? 11
Wiadomości: 382



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #6 : Lipiec 21, 2008, 03:57:16 »

witam

co do tego ze sa najdrozsze to sie nie zgodze np Verlinden na poczatek jest dobry do nauki 120mm i zzywicy wiec wrazie czego go umyjesz kretem jak nie wyjdzie ;)cena ok 140zl

54?Co?? Szok Szok na poczatek tam dopiero trzeba miec reke do szczegolow

120mm to na poczatek najlepsza inwestycja
Zapisane
SzymonR
Newbie
*

Pomógł? 0
Wiadomości: 5


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #7 : Lipiec 21, 2008, 05:29:43 »

witam

co do tego ze sa najdrozsze to sie nie zgodze np Verlinden na poczatek jest dobry do nauki 120mm i zzywicy wiec wrazie czego go umyjesz kretem jak nie wyjdzie ;)cena ok 140zl

54?Co?? Szok Szok na poczatek tam dopiero trzeba miec reke do szczegolow

120mm to na poczatek najlepsza inwestycja

no właśnie ale 140 zł to dosyć dużo zważywszy że muszę jeszcze kupić farby. A co sądzisz o figurkach które coofii proponował?
Zapisane
coofii90
Newbie
*

Pomógł? 1
Wiadomości: 47



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #8 : Lipiec 21, 2008, 06:05:12 »

SzymonR te 30 zł to przecież nie majątek i można zaryzykować..aczkolwiek ich składanie może być uciążliwe około 40-50 części... 
Zapisane
excatlon
Sr. Member
****

Pomógł? 11
Wiadomości: 382



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #9 : Lipiec 21, 2008, 06:34:20 »

co do plastkiow od miniart to spokojnie mozesz sprobowac
Zapisane
Łukasz Kinka
Full Member
***

Pomógł? 3
Wiadomości: 243



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #10 : Lipiec 22, 2008, 07:05:11 »

...gdyby kotś pytał to cały czas mam do "opchnięcia" Earl Of Warwick z Verlindena (75zł plus gratisy) 
oryginał, doskonała jakość... kiedyś zamieściłem w dziale ogłoszenia drobne
Zapisane
SzymonR
Newbie
*

Pomógł? 0
Wiadomości: 5


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #11 : Lipiec 22, 2008, 08:44:27 »

ok wielkie dzięki chłopaki.

...gdyby kotś pytał to cały czas mam do "opchnięcia" Earl Of Warwick z Verlindena (75zł plus gratisy) 
oryginał, doskonała jakość... kiedyś zamieściłem w dziale ogłoszenia drobne

Łukaszu co do earl of warwick to się zastanowie i może kiedyś odkupie
Zapisane
Łukasz Kinka
Full Member
***

Pomógł? 3
Wiadomości: 243



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #12 : Lipiec 22, 2008, 09:17:55 »


Earl Of Warwick wygląda tak...

http://www.verlinden-productions.com/vp_htm_1201_1800/1211.html

te złote krzyże na odzieniu są uwypuklone więc pomalowanie ich staje się banalne. Figurka fajna ale dla mnie jednak zbyt duża.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!